فروش ویژه دانگل بلوتوث AUX خودرو
بازار فایل
فروش ویژه دانگل بلوتوث AUX خودرو
پنج شنبه 17 آذر 1401 ساعت 5:38 | بازدید : 82 | نویسنده : بازار فایل | ( نظرات )

فروش ویژه دانگل بلوتوث AUX خودرو • • • • °°• فروش ویژه دانگل بلوتوث خودرو فروش ویژه دانگل بلوتوث خودرو › › دانگلبلوتوثدانگل بلوتوث خودرو فروشگاه اینترنتی دیجی کال › › دانگلبلوتوث دانگل بلوتوث ماشین مکالمه و موسیقی قابل شارژ بوده و تا ساعت به صورت مداوم کار خواهد کرد تبدیل به بلوتوث مناسب برای انواع ضبط های خودرو مناسب برای سیستم صوتی منزل کیفیت صدا بسیار بالا دارای میکروفون قوی برای صحبت کردن روز ضمانت تعویض در صورت خرابی قبل از خرید از موجودی و قیت روز استعلام بگیرید تومان افزودن به علاقه مندی سنجش › › خرید دانگل بلوتوث خودرو بهترین قیمت فروشگاه تکنوسان › › خرید دانگل بلوتوث خودرو بهترین قیمت فروشگاه تکنوسان محبوبترین امتیاز جدیدترین ارزانترین گرانترین نمره از خرید دانگل بلوتوث امروزه استفاده از تکنولوژی بلوتوث یکی از روش های رایج ارتباطی می باشد که اکثر افراد با آن آشنایی دارند این فناوری در تمام اسمارت فون ها وجود دارد اما دستگاه های الکترونیکی دیگر مانند ضبط ماشین، هدفون و … › › فروشدانگلبیخرید دانگل بلوتوث ماشین پخش موزیک و قابلیت مکالمه › › فروشدانگلبی مشخصات دانگل بلوتوث خودرو – اتصال دهنده موبایل به پخش اتومبیل بدون سیم و با استفاده از – قابل استفاده برای اتصال انواع گوشی موبایل و تبلت به انواع پخش کننده خانگی، انواع هدست و پخش اتومبیل – شارژ شدن از طریق کابل و ۸ ساعت حفظ شارژ › دانگلبلوتوثضبطخودرودانگل بلوتوث برای ضبط ماشین و خودرو › دانگلبلوتوثضبطخودرو فروش ویژه با قیمت ارزان دانگل بلوتوث برای ضبط ماشین و خودرو دانگل بلوتوث ضبط خودرو وسیله ای برای بلوتوث دار کردن ضبط خودرو قابلیت اتصال به گوشی موبایل و تبلت امکان پاسخ دهی و مکالمه تلفنی › › قیمت و خرید دانگل بلوتوث پیشرفته با کلید تماس و صدا › › دانگل بلوتوث به مدل مناسب بلوتوث‌دار کردن انواع ضبط خودرو، سیستم صوتی خانگی و اسپیکر، هدفون و هدست اتصال انواع گوشی موبایل اندروید، ، آیفون، آیپد، لپ‌تاپ و پخش موسیقی بی‌سیم، دارای قابلیت شارژ از طریق پورت جهت تغذیه، میکروفن جهت پاسخ‌گویی به تماس تلفنی، گیره اتصال به لباس، دکمه فیزیکی کنترل ولوم و آهنگ، پشتیبانی › فروش انواع دانگل گیرنده و فرستنده بلوتوث صدا و موسیقی ضبط › فروش انواع دانگل بلوتوث و کارکیت در این بخش از فروشگاه تخصصی فروهر الکترونیک دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، می‌توانید اقدام به خرید انواع دانگل بلوتوث صدا شامل دانگل بلوتوث به یا دانگل بلوتوس ضبط، اسپیکر، سینمای خانگی، آمپلی فایر و انواع سیستم صوتی نمایید › دانگلگیرندهوفروش عمده دانگل بلوتوث بندانگشتی برای ماشین گیرنده › دانگلگیرندهو فروش عمده دانگل بلوتوث صدا، با امکان اتصال به پورت و گیرنده و فرستنده صدا بلوتوث دانگل بلوتوث یک وسیله بسیار کاربردی است که با استفاده از آن می توانید دستگاه های صوتی مانند ضبط خودرو که دارای پورت هستند رابه بلوتوث مجهز کنید و از طریق بلوتوث، فایل های صوتی داخل گوشی خود






دانگل بلوتوث AUX خودرو، جایگزین مناسب هندزفری در داخل اتومبیل. پخش موزيک انواع گوشی و تبلت از دستگاه پخش اتومبیل. قابلیت مکالمه صوتی در اتومبیل بدون در دست گرفتن موبایل.
همواره به دنبال این هستید تا آهنگ های موجود در داخل موبایل و یا تبلت خود را با بلندگوی داخل اتومبیل پخش نموده و از جدید ترین آهنگ های خود در داخل اتومبیل لذت ببرید. دانگل بلوتوث AUX خودرو محصولی است که این رویا را بدون نیاز به هیچ سیمی و از طریق Bluetooth بر آورده می کند و تنها با اتصال آن به پورت AUX پخش اتومبیل به راحتی قادر خواهید بود که آهنگ های خود را داخل اتومبیل پخش نمایید. صبر کنید این تنها کارایی این وسیله کوچک و کاربردی نیست! شما می توانید از این وسیله به عنوان هندزفری استفاده نموده و تماس های خود را داخل اتومبیل بدون نیاز به گوشی خود به آسانی پاسخ دهید. این وسیله حتی به تمامی پخش کننده های دیگر نیز که پورت AUX دارند وصل شده و گوشی موبایل و یا تبلت شما را به آن اتصال می دهد.

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



برچسب‌ها: خرید ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار فایل و آدرس bazarfile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3847
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1850
:: باردید دیروز : 224
:: بازدید هفته : 1850
:: بازدید ماه : 6884
:: بازدید سال : 37433
:: بازدید کلی : 75279